Reklama kontekstowa

Linki sponsorowane mogą być prowadzone również w postaci reklamy kontekstowej (reklamy tekstowe, graficzne oraz wideo) na serwisach będących w systemie Google Adwords. Za pomocą tego systemu, reklama będzie wyświetlana na różnych portalach informacyjnych, blogach oraz forach internetowych takich jak: interia.pl, gazeta.pl, nasza-klasa.pl, onet.pl, gazetaprawna.pl, wyborcza.pl, O2.pl, youtube.com, google mail, fotka.pl, dobreprogramy.pl oraz w tysiącach innych witryn.

Sposób działania tego typu reklamy jest prosty. W sieci partnerskiej reklama może być kierowana na odpowiednie witryny lub system automatycznie dopasuje docelowe miejsca na podstawie słów kluczowych. Dzięki temu nasza reklama w postaci linków sponsorowanych lub graficznych bannerów może się pojawić na tysiącach stron internetowych.

Dlaczego opłaca się zainwestować w linki sponsorowane?

  1. Po uruchomieniu kampanii, reklama natychmiast ukaże się na czołowych pozycjach w Google i pozostaje tam aż do wyczerpania środków
  2. Dzięki wykorzystaniu linków sponsorowanych twoja kampania reklamowa trafia do osób rzeczywiście zainteresowanych produktami lub usługami, prezentowanymi na Twojej stronie.
  3. Płacisz wyłącznie za efekt - czyli tylko wtedy, gdy ktoś zainteresowany reklamą kliknie w nią i przejdzie na Waszą stronę WWW
  4. W Polsce za pomocą linków sponsorowanych można dotrzeć do pond 15 milionów internautów , czyli do ponad 80% polskich użytkowników Internetu.

W ramach naszej obsługi kampanii oferujemy:

  1. Tworzenie i modyfikowanie treści reklam.
  2. Nieograniczona ilość linków sponsorowanych
  3. Nieograniczona ilość słów kluczowych
  4. Przed podjęciem współpracy poddajemy stronę klienta dokładnej analizie, szukając ewentualnych błędów utrudniających skuteczną promocję w wyszukiwarkach. Uwzględniamy indywidualne aspekty strategii.
  5. Dynamiczna optymalizacja – stale badamy efektywność reklam oraz słów kluczowych, dokonując niezbędnych ruchów dla osiągnięcia najlepszych wyników.
  6. Specjalistyczne raporty – cotygodniowy wyciąg najważniejszych danych dotyczących kampanii. Zawsze wiesz, w którym miejscu jesteś.
  7. Opieka indywidualnego opiekuna – specjalista odpowiadający za bezpośrednie kontakty z danym partnerem. Jest zawsze do dyspozycji klienta

Masz pytania? Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Coś jest dla Ciebie niejasne? Korzystaj z pomocy naszych ekspertów, zawsze gdy zajdzie taka potrzeba!

@ Stago - Web Design Studio.  Stalgo.pl